مهرجان يلا ابعتلي فاكس حمو بيكا حسن شاكوش علي قدورة

مهرجان يلا ابعتلي فاكس حمو بيكا حسن شاكوش علي قدورة

مهرجان يلا ابعتلي فاكس حمو بيكا حسن شاكوش علي قدورة

Download

مهرجان انتو زي ولادي فيجو الدخلاوي الكلمات اصحاب وحشين بجد في الشدة تجندلو كلو عالعادي وانتو زي ولادي متبانوش قصادي اللي يبولق هخطفه واعمله انا احلى كمين اوعى تصيع يابي احنا بنضرب بحي يبني انتو ني ناي عاملين عريكة ليه. ولع في المكان طب رول وهات جوان ده صباح فل وريحان على السقفة وهات عليه. دنيا قتلاني واللي جاني جالي صعب يوم تنساني او تاخد مكاني واحد بس مليش تاني. عيلة السبكي الدولية سوق الحضرة القبلية الفارس السبكي على الدينا بيرمي تحية انا جاحد على الوحوش وبقطع في الوشوش متجوش متقربوش عمري مبيهمنيش انا فاعل في الحروب انا ساكن في القلوب ياغزالة انا نفسي اتوب ما تحني متبعديش. خلق زنانة على الفلوس شرقانه مين بقلبه معانا الصحاب عميانه كلو بيغرق في الغرقانه. لما زرزرتو راح محضر طيرتو جايلي كل عشيرته رنيته وسنترتو على التيك توك كمان صورته يلا ابعتلي فاكس حضر ازازة لوكس هنروح نسهر في جاكس نفرح ونهيصوا. ركز على الكرفات يخربيت البنات دول حبة حلويات ايوة لو يرقصو انا راشق في الدكن انا اصلي انتو السكن انا راكب في المكن انا عامل اكتساح متمكن قلبي جرئ انا ديفل على الطريق وبطولي هسوق فريق عندي مخازن سلاح. شاغلة افكاري حبي واختياري هصرف المصاري ملكي مش ايجاري ايوة بحبك قلبي شاري. كله عالعادي وانتو زي ولادي متبانوش قصادي كاسح الاعادي ومبلعبش في اي نادي. شايف ايوة عارف بس مطنش وكارف مع اي حملة صارف بتعامل من زمان. تارس مش بحل بخطف انظار الكل اصل انا بضرب بغل صاحب حق وسلطان. اللي يبولق هخطفه واعمله انا احلى كمين دول كبرو ليه وخرفو بعد اما كانو حلوين. متجيش معاك تتدلق ممكن تشوف دراويل سكنتي بيها تتفلق والناس يقولو عويل. قلة مش قدي ليه تخس تحدي يلا ودي ابعد الا يامصدي على وشك دبابة هتعدي. لا متتحطش انت هنا تتفتش خد لو انت مخدتش بالسلاح وهفركش ده قبل منك جيه ومصدش العيال ده هم دول شلة نص كوم اجرحكم مش مهم مبحنش قلبي مات انتو مين يالا ده انا عامل كعبلة خزاناتي بتتملى بتعارك بالطلقات. الحب ده مفيهوش بركة وحياتي مجرد عركة كلو في شدتي بيملص في الفرحة يدوسو مشاركة حبيبتي خلاص هنساها بعد اما تعبت معاها طلعت مش جدعة معايا وانا كنت جدع وياها. مظلوم من سنين من الناس الغدراين من تاني مفيش حنين كلكو هتزعلوا. هتلف اي حد انا هقطع حبل الود اصحاب وحشين بجد بالشدة تجندلوا. ــــــــــــــــــــــــــــــــ تحميل المهرجان https www.esm3.com song 284198.html ــــــــــــــــــــــــــــــــ كلمات بحث مهرجان انتو زي ولادي حالات واتس مهرجان انتو زي ولادي حاله واتس مهرجان انتو زي ولادي بالكلمات مهرجان انتو زي ولادي مع حسن شاكوش مهرجان انتو زي ولادي حالات مهرجان انتو زي ولادي ميوزكلي مهرجان انتو زي ولادي حالات واتس شاكوش مهرجان انتو زي ولادي تيك توك مهرجان انتو زي ولادي حمو بيكا ndash شاكوش مهرجان انتو زي ولادي حمو بيكا حسن شاكوش علي قدوره مهرجان انتو زي ولادي تحميل مهرجان انتو زي ولادي مهرجان انتو زي ولادي حالات واتس مهرجان انتو زي ولادي حاله واتس مهرجان انتو زي ولادي بالكلمات مهرجان انتو زي ولادي مع حسن شاكوش مهرجان انتو زي ولادي حالات مهرجان انتو زي ولادي ميوزكلي مهرجان انتو زي ولادي حالات واتس شاكوش مهرجان انتو زي ولادي تيك توك مهرجان انتو زي ولادي حمو بيكا ndash شاكوش مهرجان انتو زي ولادي حمو بيكا حسن شاكوش علي قدوره مهرجان انتو زي ولادي تحميل مهرجان انتو زي ولادي حالات واتس مهرجان انتو زي ولادي حاله واتس مهرجان انتو زي ولادي بالكلمات مهرجان انتو زي ولادي مع حسن شاكوش مهرجان انتو زي ولادي حالات مهرجان انتو زي ولادي ميوزكلي مهرجان انتو زي ولادي حالات واتس شاكوش اشترك ف القناة
سهير البدرى
writer and blogger, founder of download free games .

جديد قسم : مهرجان مهرجان انتو زي ولادي

Post a Comment