مهرجان مركب الصحاب غرقانة حمو بيكا حسن البرنس

مهرجان مركب الصحاب غرقانة حمو بيكا حسن البرنس

مهرجان مركب الصحاب غرقانة حمو بيكا حسن البرنس

Download

كلمات مهرجان جرنال كلام قبل الكلماات يريت بعد ازنكم اشتراك ف القناة رقم واتس01065653401 _______________________ الغشلة بايظة وكلها لغت المبادئ الناس بتجرح بعضها مبشوفش صادق وانا ايه جابرني اعيشلكوا بعد اما شوفت انا غدركوا في القلة سايقين كلكوا ولا حد عاتق مركب الصحاب غرقانة في الشدة مين ويانا كل الخزن مليانه طب يلا ع الظالم مبدأ الرجولة متحزب كل الأخبار بتكذب هتعيش جدع تتعذب ربك بك العالم لسه مجاش شقيق يسند في الطريق عايم في الغريق مش شايف سند خونتوني في مواجع واللي راح مش راجع انا استاذكوا الفاجع مين فيكوا ولد انتم هوا بنسبالي انا بتعامل بالألي الفارس حلمي الجبالي دربكة ثورجة ع المكن حودة حسان احلى ادارة اسامينا دي عملت غارة في الجد قلوب جبارة طب بينا هنعمل دكن ندموني وحزنوني اللي شايلهم في عيوني ادي دقني بقا وقالوني لو شفتم خير في حياتكم دول خانوني ودول باعوني انسان جاد خلوني بعد كده متجوش تلموني وبقلبي هسوق دراعتكو المولى يسهلكوا ياللي الغدر في دمكم اصل انتو نسيتوا اصلكوا وبتحلالكم الخيانة قلبي اتعذب معاكم طب جاية بإيه وياكم يالي الزمن قساكوا والنعمة ماهي خلصانة جرنال كلام وفعلكم مالهوش ادلة انا نفسي مرة اشوفلكو مالكومش ملة استاذكو يجي واعلمه واديله درس وافهمه ولا انتوا فالحين تظلموا عايشينها علة مش صاحب ولا اخ صاحبي انت طلعت فخ عايز تنضيف للمخ عشان بتبنج ياما مش جدع مش اصيل مش اصلي ومش زميل وبنفسي هكون كفيل طب يلا مع السلامة الناقص بناقص منه علشان مش ناقص غله وهلاقي انا اجدع منه واتصور صورة واذله طب اللي شايل مني يحلل ويطمني عيال ومالهاش فيها صدقني ولا تشغلني مخنوق يا ناس من الوفا اللي انا عليكو ضيعتو الكل ليه بيختفى لو جيت في مرة احتاجته قلبي البري بقا حجر مبقاش خلاص بيحن موقف كمان وانفجر عجزت قبل السن حوش حوش ياعم الجدعنة بتخر منك يا ابني انت كينج النفسنة وديما بجنك ع الدوغري قلبك بالعفن انا جاي احضرلك كفن غدار ولازم تدفن والغدر فنك مهرجان جرنال كلام غنا حسن البرنس وحمو بيكا تحميل المهرجان https www.bregaraab.com song d9 85 d9 87 d8 b1 d8 ac d8 a7 d9 86 d8 ac d8 b1 d9 86 d8 a7 d9 84 d9 83 d9 84 d8 a7 d9 85 d9 85 d8 b9 d8 ad d8 b3 d9 86 d8 a7 d9 84 d8 a8 d8 b1 d9 86 d8 b3 كلمات دليليه جرنال كلام دندنها جرنال كلام حمو بيكا مهرجان جرنال كلام تحميل مهرجان جرنال كلام جرنال كلام حالات واتس جرنال كلام حمو بيكا جرنال كلام واتس جرنال كلام حاله واتس حالات مهرجان جرنال كلام كليب مهرجان جرنال كلام
سهير البدرى
writer and blogger, founder of download free games .

جديد قسم : مهرجان

Post a Comment